۳۶ هفته و ۳ روز زایمان کردم دهانه رحمم باز بود دستگاهم نرفت امپول ریه زده بودم ۲۸۰۰ وزنش بود
من 35 هفته زایمان کردم . کیسه آبم پاره شد
بچه دستگاه نرفت .وزنشم 3 کیلو 80 گرم بود
من دختر اولم 35هفته به دنیا اوردم
بریچ بود راه زیاد رفته بودم دهانه رحمم 11سانت باز بود
اورژانسی زایمان سزارین کردن
سه روز تو دستگاه بود ریه هاش یکم سفید بود همین جای نگرانی نبود خداروشکر
من دختر اولم 35هفته به دنیا اوردم
بریچ بود راه زیاد رفته بودم دهانه رحمم 11سانت باز بود
اورژانسی زایمان سزارین کردن
سه روز تو دستگاه بود ریه هاش یکم سفید بود همین جای نگرانی نبود خداروشکر
من ۳۴هفته زایمان کردم بخاطره درد شدید سمت راست انقباص شدید.خداروشکر نرفت دستکاه
من ۳۴هفته زایمان کردم بخاطره درد شدید سمت راست انقباص شدید.خداروشکر نرفت دستکاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.