خانوما کیا ۳۶هفته زاییدن؟چرا؟؟؟و بچه دستگاه رفته یان

۶ پاسخ

۳۶ هفته و ۳ روز زایمان کردم دهانه رحمم باز بود دستگاهم نرفت امپول ریه زده بودم ۲۸۰۰ وزنش بود

من 35 هفته زایمان کردم . کیسه آبم پاره شد
بچه دستگاه نرفت .وزنشم 3 کیلو 80 گرم بود

من دختر اولم 35هفته به دنیا اوردم

بریچ بود راه زیاد رفته بودم دهانه رحمم 11سانت باز بود
اورژانسی زایمان سزارین کردن

سه روز تو دستگاه بود ریه هاش یکم سفید بود همین جای نگرانی نبود خداروشکر

من دختر اولم 35هفته به دنیا اوردم

بریچ بود راه زیاد رفته بودم دهانه رحمم 11سانت باز بود
اورژانسی زایمان سزارین کردن

سه روز تو دستگاه بود ریه هاش یکم سفید بود همین جای نگرانی نبود خداروشکر

من ۳۴هفته زایمان کردم بخاطره درد شدید سمت راست انقباص شدید.خداروشکر نرفت دستکاه

من ۳۴هفته زایمان کردم بخاطره درد شدید سمت راست انقباص شدید.خداروشکر نرفت دستکاه

سوال های مرتبط

مامان رادوین و دلوین مامان رادوین و دلوین ۱ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری