خانما تو هفته من رابطه دارید ؟؟؟

۸ پاسخ

دیگه باید رابطه رو شروع کنی تا کم کم برای زایمان اماده بشی.
من خودم منع رابطه نیستم و مثل همیشه رابطمونم داریم
دوستم از اول بارداری تا اخرش رابطه داشت میگفت موقع زایمان دهانه رحمم 7 سانت باز بوده اصلا نفهمیده بود.

اره🤭🤭🤭

عزیزم الان شما برو لذت ببر 😄😄

باید داشته باشید منتها با جلوگیری ۳۷ هفته بعد بدون جلوگیری

اررهه😂

ارع سطحی باید باشه

آره اگ منع نیستی من عمیق نیست فقط یک کوچلو

هفته ربط نداره باید دکترت یگه رابطه رو با توجه ب شرایطت

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک ۱۱ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری