سلام مامانا آنومالی هفته ۲۶ دیگه چیه کسی میدونه هزینش چقدره؟

۸ پاسخ

من 18هفته رفتم دوباره برام 24هفته نوشت هزینش5500شد اما هزینه بستگی به جایی داره که میری یجا دیگه پرسیدم گفتش2500

سونو رشد تو هفته ی ۲۶یا ۲۷باید بریم.انومالی ی بار تو ۱۸هفتس

اختیاریه .. من نرفتم اگ انومالی ۱۸ هفته الن لازم نیست نرو همون ۲۸ هفته برو

دکترت مغز داره 26 هفته نشنیدیم والا

سلام عزیزم دکتر برا من هفته ۱۸ بارداری سنو انومالی نوشته
فکر میکنم اشتباه میکنی

نمیدونم میگن دونیم

شایدسونورشدمنظورتونه؟چون هفته ۲۶اونومالی نیست انومالی هفته ۱۸

مگه ۲۶ هفته هم آنومالی داره ؟

سوال های مرتبط

مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان تپل خان 🦦🩵 مامان تپل خان 🦦🩵 هفته سی‌وششم بارداری