من شیرینی و شوری دوست دارم
منم حالم ک بد میشد ترشی و شوری میخوردم خوب میشدم همه هم میگفتن پسره اما دختر شد
من ویارم شوری ترشی بود
من ابجی عشقم شوری و ترشیست شوری میخورم فشارم میره بالا ورشی هم همسرم نمیذاره زیاد بخورم میگه خوب نیست ترشی میخای گوجه سبز بخور ولی بگو اگه یدونه گوجه سبز دوست داشته باشم فقط دلم میخاد نگاش کنم مثلا پرتقال رو یادمه با نمک فقط دوست داشتم خیار و گوجه زیاد میخوردم و میخورم سالاد شیرازی زیاد دوست دارم لیمو سلز رو با پوست میخورم
من فقط عاشق فلفل شدم فلفل قرمز تند اشتهامو باز میکنه و شوری از ترشی و شیرینی خیلی بدم اومده بچه هنوز معلوم نیست چیه ولی انتی احتمال دختر داده
من خیلی ویارداشتم و دارم ب ترشی و شوری
من🥰🥰🥰
من👋👋👋
من سردخترم پدره خیارشور و ترشی کلم رو در اورده بودم🤣
من وحشتناک ویار ترشی داشتم الان کمتر شده پسره
ربطی به جنسیت نداره
من بچم پسره ازشیرینی بدم میادازبوی شیرین متنفرم.ولی عاشق لواشک و ترشی و الوچم😂😂😂
من فقط شوری وترشی اصلا هرچیزی که یذره شیرینی داشت حتی میوه حالمو بد میکرد الان تقریبا دوهفست یکم بهتر شدم یذره شیرینی میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.