خانوما شما برا تشکیل قلب بچتون کی رفتین دکتر

۵ پاسخ

هشت هفته

۷هفته و ۵روز رفتم

من امروز رفتم به حساب خودم شش هفته بودم ولی پنج هفته سه روز بودم قلب تشکیل شده بود

8هفته

هفته 7

سوال های مرتبط

مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۳ ماهگی
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته نهم بارداری