۷ پاسخ

ت شهرمون هم مطب ۵ ت میگیرن

ما نکا میخوایم انجام بدیم بیمه تامین اجتماعی رایگان

یا خدا چه خبره ، کرمان مطب ۴/۵۰۰
بیمارستان ۱/۵۰۰

بنظرم خوبه اینجا ۱۲ ۱۳ تومنه🤦🏻‍♀️

با بخیه ۴و نیم

با حلقه ۱میلیون و۵۰۰ میگیره
بدون درد و خونریزی

چه روشی ؟

سوال های مرتبط