۱۲ پاسخ

عزیزم وقتی یک سزارین ساده ۱۲۰ میلیون در میاد دیگه ۵ تومن پولی نیست که… الان همه چی چند برابر شده😔

من پسرم سال ۹۸بردم بیمارستان دولتی دکتر واسش انجام داد پولم نگرفت چقدرم خوب ولی حلقه کردم ۱ماه کشید خوب بشه

چرا نمیبریش بیمارستان انجام بدی رایگان

سه سال پیش دو میلیون 😐دادم

من تقریبا پسرمو تو دو ماهگی ختنه کردم نزدیک ۳ در اومد

۵ میلیون ک خیلی خوب میگه من شهر خودمو پرسیدم ۱۲ میلیون 🤦🏻‍♀️

از کدوم دکتر
ماهم از دکتر عبرت پرسیدیم 4میلیون

والا من ۷ تومن دادم

وا من یک میلیون چهارصد دادم عید با بینه میشد ۸۰۰
دو سه روز پیشم فامیلمون بردا بود همونجا دو گرفته بود

عزیزم منم پنج شنبه انجام دادم برای پسرم ۵میلیون و۳۰۰شد

کدوم دکتر بود گلم زنجبری؟

خیلی زیاده براما۱۲۰۰بود

سوال های مرتبط