موزش قابل تحمل تره
سلیقه هر کس متفاوت ولی به نظر من کاکائو یی بهتره
توت فرنگی
من فقط کاکائو امتحان کردم
ولی خیلی اونجور که فکر میکردم خفن نیست
مزه اهن میده یکم😩
سلیقه ایه اما کاکائویی بنظرم بهتره
موزی خوبه
من شنیدم کاکائو خوشمزه تره
من موز و کاکائو میخورم دوتاش خوب
میگن وانیل خوشمزه تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.