فک کنم تا ماه ۸ مهم باشه بعدش نه زیاد
از ماه هفت ب بعد
من ۱۹ هفته رفته بودم سونو دید ۲۵ بعدش ۳ بار رفتم چکاب یه بار ۲۹ بود یه بار ۲۹٫۶ گفتش دیگه نرو چکاب فقط از شیافی ک داده گفتش تا ۳۶ هفته ادامه داشته باشه الان ۲۸ هفتمه
تا اخر مهمه بابا من سه روز پیش رفتم سونو پایین بود استراحت مطلق شدم
۳۰ هفته ب بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.