مامانا از هفته چندم دیگه طول سرویکس رو چک نمیکنن؟؟؟؟؟؟؟

فرزند پروری

۵ پاسخ

فک کنم تا ماه ۸ مهم باشه بعدش نه زیاد

از ماه هفت ب بعد

من ۱۹ هفته رفته بودم سونو دید ۲۵ بعدش ۳ بار رفتم چکاب یه بار ۲۹ بود یه بار ۲۹٫۶ گفتش دیگه نرو چکاب فقط از شیافی ک داده گفتش تا ۳۶ هفته ادامه داشته باشه الان ۲۸ هفتمه

تا اخر مهمه بابا من سه روز پیش رفتم سونو پایین بود استراحت مطلق شدم

۳۰ هفته ب بعد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد
مامان مـــ🌙ــوا مامان مـــ🌙ــوا ۴ ماهگی