من زدم تاثیر چندانی ندارع من ،۶ـ۷ ماه زدم الان حس میکنم کلیه هام درد میکنه
من ۳سال پیش ملیتاید زدم، بدیش اینه هر روز باید بزنی و اثرشم خیلی کمتر از اسپارتیناس اون هفته ای ۱باره تاثیرشم بیشتره
ببین هردوتا عالی هستن و هیچ عوارضی نداره ولی اسپارتینا زودتر لاغرت میکنه
ملیتاید بابام میزد دو سه سال پیش ، خوبم لاغر شد ولی خب بعدشم باید رعایت کنی دیگه بابای من رعایت نکرد چاق شد باز
قرص چرا نمیخوری ؟
منم وزنم زیاده اما جرات ندارم میترسم مشکلی پیش بیاد
آمپول لاغری ان اینا؟؟؟؟
منم خیلی دنبال ی قرصی دارویی چیزیم واسه لاغر شدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.