۷ پاسخ

من زدم تاثیر چندانی ندارع من ،۶ـ۷ ماه زدم الان حس میکنم کلیه هام درد می‌کنه

من ۳سال پیش ملیتاید زدم، بدیش اینه هر روز باید بزنی و اثرشم خیلی کمتر از اسپارتیناس اون هفته ای ۱باره تاثیرشم بیشتره

ببین هردوتا عالی هستن و هیچ عوارضی نداره ولی اسپارتینا زودتر لاغرت میکنه

ملیتاید بابام میزد دو سه سال پیش ، خوبم لاغر شد ولی خب بعدشم باید رعایت کنی دیگه بابای من رعایت نکرد چاق شد باز

قرص چرا نمیخوری ؟

منم وزنم زیاده اما جرات ندارم میترسم مشکلی پیش بیاد

آمپول لاغری ان اینا؟؟؟؟
منم خیلی دنبال ی قرصی دارویی چیزیم واسه لاغر شدن

سوال های مرتبط