کرلی شیگلم خوبه بگیرم
اگه خوبه سایز ۲۵ بگیرم یا ۳۲؟

تصویر
۸ پاسخ

آره من دارم سایز ۲۵ کار باهاش راحته
حالت مو تمیز و یک دست درمیاره با بابلیس انقدر فرمو تمیز و یک دست در نمیاد

قیمتش هم میگی گلم

۲۵ خوبه چون باریکتره . من ۲۵ شو گرفتم ‌ ۳۲ ضخیمه

خودمون میتونیم استفاده کنیم یا یکی دیگه باید و موهامون باهاش کارکنه؟

قیمتش چنده؟

آره ۲۵بگیرظریفتروقشنگترشون میکنه ۳۲بزرگه

یه فامیلا ما زده بود خیلی قشنگ شده بود موهاش

من همسرم گرفت برام سایز۲۵خوبه راضیم برای تنوع خوبه تقریبا کار باهاش راحته

سوال های مرتبط

مامان ایهان💙👶 مامان ایهان💙👶 ۶ ماهگی
مامان کایان و آنوشا مامان کایان و آنوشا ۱۵ ماهگی
مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی