۶ پاسخ

قرص متوکلو پرامید امتحان کن اگ نخوردی اسم دیگش پلازیل

من هنوز با دمیترون میگذرونم🥲

تنها نیستی، منم بد تر شدم🥲

من تازه از ۱۳ هفته همه چیز شروع شد برام کلا برعکسم🥲

منم از صبح دارم بالا میارم هنوز نخوابیدم از حالت تهوع

عزیزم من هنوز ک هنوزه بالا میارم
سر بارداری قبلیمم تا روزی ک رفتم اتاق عمل بالا میاوردم
معنولا میگن ۱۸هفته تمومه
انشاالله ک شما زود تموم بشه این دورانت و ارامش داشته باشی و روزای حاملگی راحتی من بعد تجربه کنی

سوال های مرتبط

مامان مهتا مامان مهتا هفته بیست‌وپنجم بارداری