منم فردا میرم برای آزمایش گلوکز ولی از الان گشنمه صبحانه رو هرروز زود میخورم بچم گشنه نمونه نمیدونم فردا چی میشه
باید ناشنا بری تا سه ساعت هم طول میکشه
اره عزیزم باید ناشتا باشی از ۱۰ شب به بعد دیگه چیزی نخور صب برو ازمایش،بده،اب میتونی بخوری
8 تا 10 ساعت ناشتا
اره عزیزم بین 8 الی 10 ساعت ناشتایی میخاد
تا پایان ازمایشات بایدناشتاباشی
بله باید ۱۰ ساعت ناشتا باشی
ده ساعت هیچی نمیخوری میری ازمایشگاه هم ادرار داری هم دو الی چهاار بار خون دادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.