خانما شرایط آزمایش گلوکز چطوریع باید با شکم خالی انجام بشه یا چی

۸ پاسخ

منم فردا میرم برای آزمایش گلوکز ولی از الان گشنمه صبحانه رو هرروز زود میخورم بچم گشنه نمونه نمیدونم فردا چی میشه

باید ناشنا بری تا سه ساعت هم طول میکشه

اره عزیزم باید ناشتا باشی از ۱۰ شب به بعد دیگه چیزی نخور صب برو ازمایش،بده،اب میتونی بخوری

8 تا 10 ساعت ناشتا

اره عزیزم بین 8 الی 10 ساعت ناشتایی میخاد

تا پایان ازمایشات بایدناشتاباشی

بله باید ۱۰ ساعت ناشتا باشی

ده ساعت هیچی نمیخوری میری ازمایشگاه هم ادرار داری هم دو الی چهاار بار خون دادن

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰🍫 مامان فندق🌰🍫 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معراج🩵جانا🩷 مامان معراج🩵جانا🩷 ۱ سالگی