اگه خواستی شیرشو عوض کنی
میتونی نان بدی وزن دهی خوبی داره
شیر خودت بده نگران نباش. کل حاله قهوه ای رو باید بزاری داخل دهنش که خوب شیر بخوره اگرم زود خسته شد یعنی الان ۵ دقه سینه راست گرفت دفه بعدی هم ۵ دقه سینه راست بده که به چربی شیرت برسه بعد از سینه چپ هم به همین منوال.
اینکارم میتونی بکنی شیرت که خورد ته سینه رو خودت بدوش یکی دوتا قاشق بهش بده.
اگه باشیر خودت وزن بگیره خیلی خوبه ریسک رفلاکس و کولیک خیلی میاد پایین بعد از ۳ ماهگی که دیگه گوارششون کامل میشه خواستی شیر خشکم کمکی بدی دیگه درد سری نداری
خواسته ببینه شیرت خوبه چقد بهش وزن میده اگه ن شیرخشک بدی
اینجوری که گشنه باشه که وزنش میاد پایین تر به نظرم😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.