میگم شماها از چند هفته رفتید زیر نظر بهداشت؟

۱۳ پاسخ

من که حوصلشون ندارم نرفتم‌هنوز
احتمالا هفته های اخر بخاطر واکسن اینای بچه برم

من۸هفته رفتم بعد تشکیل قلب

چهارده هفته

من هنوز نرفتم چون حوصله گیر دادن هاشونو ندارم

بهداشتو من اصلا قبول ندارمو نرفتم تحت نظر متخصص بودم

من ۱۵

منم هنوز نرفتم

من نرفتم

از اول

از هفته ششم

من که هنوز نرفتم

تقریبا ۸ هفته بعد تشکیل قلب

از همون روز اول که آزمایش بارداری مثبت شد

سوال های مرتبط

مامان تودلی 💙 مامان تودلی 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو👶🏻🎀 مامان گردو👶🏻🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد