وای من وقتی لگنم درد میکنه به شوهرم میگم کنارا لگنمو با انگشت ماساژ میده
دوتا نقطه هست اینطرف اونطرفش دس ک میزنه درد میپیچه
یبار بعد این ماساژ کمر دردی گرفتم ک نمیتونستم راه برم
شما ک تجربه داری این همون ماساژ تحریکی نیست بنظرت؟
خوب شد نزایدم اون وسط😂
شما سعی کن پیاده روی منظم بری...کارای روزمره تو انجام بدی تحرک داشته باشی بخدا خود بچه بخواد بیاد بهتره من زایمان اولم عالی بود دخالت نکردم
آره منم همینطور بودم از من میشنوی نمیخاد هی بری برا معاینه تو کار خدا هم دخالت نکن بذار خود بچه دنیا میاد یکم دیر و زود میشه ولی دستی نرو برای زایمان من برای بچه دومم خودم هی رفتم برا معاینه و آخرم ب زور آمپول فشار زایمان کردم و بدترین زایمان داشتم
پیاده روی کن پله برو بالا پایین اسکات بزن
سلام عزیزم آره میگن پیادهروی خیلی موثره و در حد 2 3 ساعت روزای آخر میگن پیادهروی داشته باشین خوبه
معاینه تحریکی چجوربع فرقش با معاینه لگن و میگی
معاینه تحریکی چجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.