خانما پستونک اساره خوری از چند ماهگی میشه استفاده کرد؟

۴ پاسخ

میوه خام رو از ماه سوم کمکی شروع کن. پستونک رو که از همون اول همیشه میتونه بخوره

من از ۵ ماه و نیمی استفاده میکنم هنوزم میدم بهش تا بتونه انگشتی بخوره استفاده میکنم خیلی بهتر از قاشقه کثیف نمیشه بچه

از الان‌میشه

من از الان میدم

سوال های مرتبط