شماها در طول بارداری جلوگیری میکنید؟

۶ پاسخ

اره چون میگن مایع منی باعث انقباضات رحمی میشه به غیر ازاون بهتره ازکاندوم استفاده بشه که خدایی نکرده عفونت نگیری

😪من الان سه ماهه رابطه ندارم عین شیر گرسنه ام همش قیافه شوهرم جلو چشمام🤤😄

بعله تا هفته ۳۶ جلوگیری داشته باش چون دهانه رحم نرم میشه .بعد اون برای زایمان طبیعی میگن خوبه جلوگیری نداشته باشی

و منی که تاالان همچنان رابطه برام ممنوعه😮‍💨

اره جلوگیری طبیعی داریم

رابطه ماهی یکبار داریم ولی اره جلوگیری داریم

سوال های مرتبط