بچه ها بیاین سونو رشد بودم دکتر گفت خوبه

تصویر
۸ پاسخ

خود دکتر ازادی چی گفت ؟ مال من ۳۰ هفته و یک روز ۱۷۹۰ بود صدکش هم ۷۵٪ دکتر ازادی گفت وزنش نرماله

صدک تو ک پایین زده ۱۸درصد

منم تو هفته شما رفتم ۳۲ هفته و ۴ روز ۱۹۷۲ بود دکتر سونو گفت خوبه ... هنوز پیش دکترم نبردم

دکترت تو مطب سونو میکنه؟ یا جای دیگه رفتی ؟

خدارو شکر

خوبه عزیزم ولی وزنش یکم کمه بیشتر به خودت برس من دیروز رفتم ۲۵۰۰ بود

وزنش یه کم پایین نیاز داری یکم بیشتر به خودت برسی

اگه گفت خوبه که خوبه دوستم رفت 30هفته 1850بود خودمم امروز میرم ببینم چند کیلو شد

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی