من دست و پام یخ شد از استرس بلا به دوز
😂😂😂😂
منم الان حدود 10ماه اینا هست جلوگیری طبیعی میکنم ..والا مونده به خود آدم مگه میشه
انشاالله خدا ب هرکی ک از ته دلش بچه میخاد بده
از ما بگذره🥲🥲🥲🥲
اتفاقا منم استرسی شدم..حتی توهم میزنم که سرگیجه دارم.ازبس که میترسم..اینقدر تو گهواره دیدم که هم تست مثبت دادن..با اینکه دوروزه پریودیم تموم شده ولی بازم ته دلم میترسم
خدایا توبه
من هرتایپیک باز میکنم دارن سقط میکننن
چندر گناه چقدر ......
طرف جووون میده از داروهایی ک خورده واسه سقط
درسته شرایط مملکت بده ولی بگم والا خود همین مادرا گناه دارن
دقیقا
بعد میگن نمیدونم از کجا اومد 😐😐
جلوگیری ت درست نبوده شدی تعجب نداره
البته به گفته خودشون جلوگیری طبیعی که اصلا جلوگیری محسوب نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.