۱۵ پاسخ

جالبه بعد میگن چجوری سقط کنیم؟؟ وقتی جلوگیری طبیعیه انتظار نمیره صد درصد حامله نشیم که‌‌‌...منم طبیعی

به قول دکترم جلوگیری طبیعی ینی تواقدام بودن 🤣

آخه طبیعی اصلا روش پیشگیری نیست

بیشترین کسایی که ناخواسته بوده میگن طبیعی بوده
بعدم به حواس جمعی نیس پیشابم ممکنه اسپرم داشته باشه
من خودم با کاندوم استرس دارم میخوام یچی کنارش اضافه کنم😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️

نه عزیزم طبیعی اتفاقا خیلی امنه، ماهم ۵ساله همین روشو داریم اینایی که میگن طبیعیه شوهره خاسته بیشتر کیف کنه بدون فکر ی کاری کردی بعدشم صداشو درنیورده! متاسفانه خانوما بخاطر. دو دیقه عشقو حال مرده خیلی تو خطر قرص و ای یو دیو و… میندازن اما همه مردا خیلیم بفکر نیستن تازه من دیدم طرف اومده میگه شوهرم ناراحته چرا حامله شدم!!!!

طبیعی اصلا جلوگیری نیس خود دکتر هم میگه طبیعی جز جلوگیری حساب نمیشه چون بارداری با پیشاب هم اتفاق میوفته ادم خیلی باید حواسش جم باشه ک چیزی نشه اگه هم شد دیگه شده

دقیقا همینه
طبیعی بنظرم پرریسک ترین روشه
منم گول دخترخالم و خوردم گفت ۶سال طبیعی پیشگیری کردیم
منم طبیعی پیشگیری کردم و ناخواسته باردار شدم

آخه قرص خیلی عوارض داره

منم ناخواسته حامله شدم ولی با پیشاب و این داستانا نبود خارج از روزای تخمک گذاریم بود ولی متاسفانه گرفت و پریود نشدم قبلا قرص میخوردم چون شیر میدادم قرصو گذاشتم کنار ک اینجوری شد 😊

منم طبیعی جلوگیریم ولی الان پریودم بااینکه درد دارم ولی حس خوبی دارم چون الان همه حاملن😂😂

منم این ماه از دستش در رفته آقا بعد چهار روز یادش افتاده نشد اورژانسی بخورم بیبی چک منفیه

دقیقا منم ۵ساله جلوگیری طبیعی دارم هیچ اتفاقی نیفتاده ولی از بس اینجا بارداری های ناخواسته از جلوگیری طبیعی دیدم ترسیدم

اره والا این روزا گهواره شده بیبی و آزمایش‌های مثبت
ببین بستگی داره بعضیا همسراشون متوجه نمیشن که میریزه داخل حتی یکی دو قطره
ولی بعضیا خیلی حواسشون جمعه

منم طبیعی😬

منم جلو گیری سفتو سخت طبیعی میکردم خطا دادم الان یه ترسی دارم نگو

منم باید ۸ام ۹ ۱م این ماه بشم باینکه مونده وجلوگیریمون باکاندومه میام گهواره میرینم به خودم🤣🤣ازاسترس که نکنه منم باشم..اصلاشده فوبیا برام☹️☹️

سوال های مرتبط