۶ پاسخ

همون70کافیشه 90زیاده

پستونک بده
چاره کار همینه

پستونک بده ...نی نی ها ولع میک زدن دارن من پستونک که دادم گفتم خدا مخترع پستونک و بیامرزه...من نی نیم 60 تا میخورد

90تا برا بچه ی یکماهه خیلییییع☹️
پستونک بزار دهنش الان ولع مکیدن داره تو این سن اینقدر بهش شیر نده معدش داغون میشه

دختر من بدتر همش دنبال سینه س شیر خشک ۹۰ تا میدم بینش سینمو میخوره دوباره دو ساعت نشده شیر خشک میخواد بالا نمیاره ولی زیاد میخوره باباش میگه نوش جونش منم میگم ولی آخه مگه معده ش چقده؟؟؟🤕

اخه هر بیدار شدن نشانه گشنگی نیست که بهش شیر میدید

سوال های مرتبط