همون70کافیشه 90زیاده
پستونک بده
چاره کار همینه
پستونک بده ...نی نی ها ولع میک زدن دارن من پستونک که دادم گفتم خدا مخترع پستونک و بیامرزه...من نی نیم 60 تا میخورد
90تا برا بچه ی یکماهه خیلییییع☹️
پستونک بزار دهنش الان ولع مکیدن داره تو این سن اینقدر بهش شیر نده معدش داغون میشه
دختر من بدتر همش دنبال سینه س شیر خشک ۹۰ تا میدم بینش سینمو میخوره دوباره دو ساعت نشده شیر خشک میخواد بالا نمیاره ولی زیاد میخوره باباش میگه نوش جونش منم میگم ولی آخه مگه معده ش چقده؟؟؟🤕
اخه هر بیدار شدن نشانه گشنگی نیست که بهش شیر میدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.