چیا شیر و زیاد میکنن؟؟

تصویر
۸ پاسخ

سوپ و مایعات کلا
چای کمرنگ
آب هویج
مایهچه گوسفندی
دلستر
لبنیات اگر برات نفاخ نیست
قرص شیرافزا گل دارو یا لاکتاول
مغزیجات
شاهدانه بوداده

رازیانه عزیزم

دلستر،کاهو،آبگوشت بدون نخود لوبیا،آجیل،سمنو ،حلیم ،میوه ها نه چون نفخ دارن بچه دلدرد میشه

اگه میتونی هزینه کنی، از سایت آی بانو سرمام بگیر خیلی کامله. به جز اون، جو و سوپ جو

هندونه و میوه های این فصل همشون میشه دلدرد من خوردم بچه ام تا صبح به خودش پیچید

عزیزم من توبیمارستان اصلاشیرنداشتم تمام سینم زخم شد قطره شیرافزا خریدم۲ روز خوردم یکبارم رازیانه دم کردم خوردم از روز سوم شیرم فوران کرد الان که ده روزگیمه خداشاهده کلافه شدم ازشدت زیادبودن شیریکسره ازم شیرمیریزه ولباسام و رخت خوابم خیسه خیلی تاثیرداشت اینا برای من

دلستر مالت
کاهو
سوپ جو
کله پاچه
سیرابی
ابگوشت
اجیل
شیربادام
قطره شیر افزا
قرص لاکتاول

خربزه
هندوانه
شبرخشت
عرق کاسنی
خاکشیر
چایی کم زنگ

سوال های مرتبط

مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی
مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی
مامان جوجه🐥🩷 مامان جوجه🐥🩷 ۶ ماهگی
مامان شاهانی👑 مامان شاهانی👑 ۱۰ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی