سلام مامانا برای زیاد شدن شیر چیا خوبه؟؟

۵ پاسخ

کاچی هم عااالیه
ولی پودر میخوای
پودر گالاکتومید بگیر با طعم وانیل داره کاکائو هم داره
کاکائوش خوشمزه تره من هر وقت حس میکنم شیرم کم شده تو شیر میریزم میخورم

من شربت آبلیمو میخورم خیلی خوب شیرم میاد

رازیانه و آب گوشت کاچی

دلستر و ذرت شنیدم خیلی خوبه

شیرافزا گالاکتومد

سوال های مرتبط

مامان شاهانی👑 مامان شاهانی👑 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه🐥🩷 مامان جوجه🐥🩷 ۶ ماهگی
مامان آرین 💙 مامان آرین 💙 ۲ ماهگی
مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی