مامانای شیرازی لطفا بخونید
#کودک#فرزنداوری#پوشک

تصویر
۵ پاسخ

از شلوغی دورش نکن، به چیزی که خودش میخواد عادتش نده. اون که ننیدونه بعدا حضور تو جمعیت نیازشه! بذار کم کم عادت کنه و اشنا بشه.. همیشه که نمیتونی هرجایی که شلوغه نری که چون بچه میترسه!! بعدشم بچه که نباید فقط تو خلوت بزرگ بشه. فردا میخواد بره مهد، بره مدرسه، اگه الان عادت خلوتی داشته باشه بعدا اونموقع هم از مدرسه و جمعیت و دوستان میترسه و زده میشه..
الان هرچقدر بترسه با بازی و سرگرمی میتونی ارومش کنی و از اضطرابش کم کنی، ولی بعدا در اینده هم خودش و هم خودت راحتی. اینجوری بچه ارتباط اجتماعیش با مکان و جمعیت و افراد هم بالاتر میره!

شیراز مال خانه بازیش‌ خوبه وسط هفته هم بری فکر کنم خلوته

ببین من چندجا بردم
مهم این بود برام بازی مناسب سنش باشه قدش برسه
وسایلای بزرگونه نباشه
یکی سلام خوب بود
یکی هم تو بلوار سرباز بود وسایلای کوچیک داشت
خیلی هم خوب نگهداری میکردن از بچه

پن. خیابان شاهد سر گلخون

خیابون پاسارگاد کنار نانوایی سنگگ. خانه بازی سلام. من همیشه اونجا میبرم خیلی تمیزه

سوال های مرتبط

مامان نوید مامان نوید ۲ سالگی
مامان مهرسا و رادمهر مامان مهرسا و رادمهر ۲ سالگی