خوب ما الان چیکار کنیم؟؟!!!!!!!
الهی🥹🥹
یاسین هم گریه کردنی میگ ماما
وایی دقیقا منم اونطورم
اره واقعا ادم حاضره زیاد خسته بشه ولی بچه پیشمون باشه
آخیی آدم دلش میخواد اینجور مواقع بگیره فشار بده بوس کنه😍😂
الهی❤️❤️
بچه من ماما و بابا نمیگه هنوز
فقط گاهی دد
خدااا الهیی🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.