دخملا ...
معاینه لگنی درد داره آیا ؟ 🫡

۱۱ پاسخ

نه عزیزم درد ندارع قابل تحمله

معاینه ساده درد نداره، معاینه حین زایمان که بالاتر میرن تا سر بچه رو حس کنن دردناکه ولی خب میگذره دیگه تموم میشه

شل بگیری درد نداره

من امروز معاینه شدم یکم درد داشت فقط باید شل بگیری خودتو ولی به دو‌ثانیه هم نکشید که تموم شد

فقط نباید خودتو سفت کنی وگرنه درد نداره

یکم داره بستگی داره من تو طول بارداری م منع رابطه بودمو .. بعد بعد مدتها یچیز میرفت تو م درد داشت یه مقدار

نگا بستگی داره چه کسی انجام بده
من مامای خودم انجام داد اصن درد نداشت
ولی یبار رفتم بیمارستان نوار قلب بگیرم معاینه هم کرد اون خیلی درد داشت

دیگ درد ام داشته باشه باید تحمل کنی

من شنیدم واسه هرکی یجوره یکی گفته اصلا درد نداره یکی گفته یخورده درد داره بهش فکر نکن

چچوری هست یعنی😐

برا من نداشت خیلی کم کم قابل تحمله اونم چون خیلی وقته رابطه نداشتم دستشو انداخت انگار تنگ تنگ شدم😂

سوال های مرتبط

مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۲ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۰ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان امیر علی 🫀 مامان امیر علی 🫀 ۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نلین🐣 مامان نلین🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری