سلام مامانا ایزوپرین برای بچه ضرر نداره؟

۳ پاسخ

منم دکتر برام تجویز کرده روزی 2تا
به خاطرانقباض
انشالله که ضررنداشته باشه ولی هرچی باشه بهتراز زایمان زودرسه

میگن ک‌نداره من الان پنج روزه میخورم روزی دوتا

اگه ضرر داشته باشه خب دکتر تجویز نمیکنه..من روزی ۴ تا میخورم

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری