انقد بزار زیررسینه تا عادت کنه
با شیشه بیشتر شیر میره دهنش راحت تره سینه نمیگیره
سینه ک بهش میدی با سرنگ قطره قطره از گوشه دهنش شیر بریز فک کنه داره از سینه شیر میخوره تشویق میشه ب سینه مکیدن
فکش رو کنار گوشش هم آروم ماساژ بده وقتی مک میزنه خب خسته میشه ول میکنه
عزیزم احتمالا نوک سینت کوچیکه
یا بچت نوک سینه بزرگ دوست داره
رابط سینه بخر و بزار سر سینت که مک میزنه بخوره
اینجوری شیرت کمنمیشه
کم کم رابطو حذف کن
اگه شیشه بدی دیگه سینتونمیگیره
اینجوری حداقل زیاد و راحت شیر بیرون نمیاد که تنبل بشه
براچی میدوشی خب بزار خودش بخوره
بدوشی ب مرور خشک میشه وبچه هم سینه رو ول میکنه
شاید از اول سینه نمیدادی بهش بد کرده و عادت ب شیشه کرده
چون زودتر سیر میشن راحتر براشون
منم همینجور بود اخرم سینه ام نگرف نگرفت
خب عادت به شیشه کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.