۱۵ پاسخ

اگوداااا ناناز❤❤❤

دختر منم همه مبگن انگار پسره 😐😂

پسر منو همه فک میکنن دخمله

ای بابا من یکی دوهفته پیش رفته دکتر دخترمم سرتاپاصورتی پوشونده بودم از جوراب گرفته تا کلاه حتیسویشرت رویش هم صورتی بود یکی دونفراونجا بهم گفتن پسره؟؟؟؟

نوزادها همشون تقریبا شبیهن
مهم اینه که دخترت خوشگله ماشالا چه فرقی می‌کنه شبیه پسر باشه یا دختر
منم هر وقت با پسرم میریم بیرون میپرسن پسره یا دختر

نوزادا که همه شبیه همن. مگر اینکه المان دختر یا پسر بهشون بچسبونیم🤣

وای خدا چقدر قند عسل و خوشگله و شبیه پسر منههههه😂

اى ننه چ خوشمزست😍😍

نه اصلا

اوخی چ‌ناز

یه ضرب‌المثلی داریم ما میگیم بذا از چشمه ی دخترا آب بخوره بعد ببین چی میشه ماشالله خدا حفظش کنه خیلی هم نازه😍

اوووخدا قنده نباته 🥰. دختر منم اکثرا میپرسن دختره یا پسر 😄شبیه دخترته همون یکم

عزیز دلم ،کاملا شبیه به پرنسسه
خدا برات حفظش کنه 😍

نه خوبه عزیزم چون هموز مو نداره ببین تا شش ماهگی کلی فرق میکنن حالبه پسر منم اینقدر مو و مژه داره فک میکنن دختره

نه اصلا
خیلی ظریفه ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان پناه😊 مامان پناه😊 ۱۳ ماهگی
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۵ ماهگی