۸ پاسخ

اسپری بینی برای حساسیت بگیر خوبخ

منم سیتریزین میخورم دوتاباهم سرساعت

سیتریزین

سیتریزین

آنتی هیستامین من میخورم

فستوور خوبه

فکسوفنادین میخورم چون بقیه خیلی خواب اورن

فقط سیتریزین جوابه و بس

سوال های مرتبط