۱۲ پاسخ

اصلا من طبیعی رو تصورشم نمیتونم بکنم خدایا شکرت وقتی پول نداشتم اختیاری برم اورژانسی منو فرستادی وگرنه میمردم

چقدر دهانه رحمت

ارع عزیزم خیلیم شدت میگیره

بی حسی بگیر بی حسی،مقاومت نکن عوارضش پیش حالی که میده هیچه،بعدش حرف نزن سرتو تکون نده نسکافه بخور،از تنت ییاد ییرون،من انقدر شکلات تلخ و نسکافه خوردم،فوری رفتم دوش گرفتم آرایش کردم موهام خیلی بلنده یک ساعت اونارو شونه کردم تا دلللللت بخواد حرف زدم هیچیمم نشد،ولی یه تانکر نسکافه خوردم و چایی مایی😁😁😁😁😁

دردات شروع شده؟🥴

شدت داره ولی استراحتم داره چون میگیره ول میکنه

بعد ک زایمان کنی انگار هیچ دردی نداشتی بچه مث ماهی دنیا میاد

اره مخصوصا اون موقع که بچه میخواد بیاد پایین تر ورزش اینا رو انجام بده زود بگذره ۴تا ۷ خیلی سخته دوش آب گرم و ماسای آروم می‌کنه درداتو بعدش خودت دلت میخواد زور بزنی بیاد بیرون

خیلی میترسم😢

آره من بارداری قبلی به مرحله ایی رسیدم جیغ میزدم دیگه خیلی سخته خیلی

۴ تا ۷ سانت یکم سخته هرچی سخت بگیری بدتره اصلا فکر نکن دردیه که باید بگذره عزیزم

آره رفته رفته بیشترمیشه

سوال های مرتبط

مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی