۸ پاسخ

من سوپرامیل میگیرم

من آپتامیل پرونوترا گرفتم

گیگوز میگن شبیه شیر مادره طعمش

همون پایین بیمارستان داروخونه داره سینه نگرفت میری میگیری میدی بهش

منم از ماما پرسیدم گفت آپتامیل

من شنیدم گفتن نان1

من نان گرفتم خداروشکر خورد بهش ساخت

ماما من گفته اپتامیل بگیر

سوال های مرتبط