۱۰ پاسخ

عزیزم درخواستمو قبول کن داشته باشمت🍒

لعنت به کولیک رفلاکس 😭😭😭😭😭😭😭😭

منننن

بچه های منم هر دوشون رفلاکسی بودن همون یکی دوساعتم خواب راحت نداشتم ،این یکی هم حتما همون طوری میشه🥲

رفلاکس نابودم کرده

ب نام خدا حاظر🤦😭

عزیزم سردرد بیخوابی پادرد
داشتن شیر اینا یادت رفت

توروخدا چجوری میخوابید شما؟بگید به منم😭

یا سریع دو ساعت شده گشنش شده باید از اول شیر بدی آروغ بگیری سعی کنی بخوابونیش😅❤️

من دارم میمیرم با دوتا بچه مثل توام

سوال های مرتبط

مامان پسری و نینی😍❤️ مامان پسری و نینی😍❤️ ۴ ماهگی
مامان فاطمه و حسین مامان فاطمه و حسین ۱۲ ماهگی