۲ پاسخ

از ۳۷ و نیم به بالا تب حساب میشه

نه عزیزم تب از ۳۷.۳به بالا میگن تب.یه سریا ۳۷.۵ به بالا میگن تب داره

سوال های مرتبط

مامان مهسا مامان مهسا ۱۶ ماهگی