اینجوری شیک تره🥰
شیشه ی مقدار خطر ناکه
خیلی قشنگه
آره حتما شیشه بزننن
همش وسایل بچه خاک میشینه
هس باید دستمال بزنی
بدون شیشه بهتره
من اینجوری بیشتر میپسندم
میشه عکس کامل بذارین؟؟ بدون شیشه قشنگتره
دقیقا مثل کمد دختر منه
ولی مال من پایینش روسه تا کشوکردم
کشو کاربردی تره
عزیزم عکس کامل ست رو میزاری
شیشه بخوره خودت راحت تری
اینطوری قشنگ تره
ولی بعدا ک بیفته ب ۴ دستو ما و راه رفتن طبقه هارو بهم میریره کوچولو😅
اینطوری شیکه ولی به مخص اینکه بچه پا بگیره دیگه به این شیکی نمیمونه😂
قشنگ نیس
اینجوری بهتره، منم بدون شیشه گرفتم، شیشه خطر داره خدای نکرده بشکنه بچه نزدیکش باشه خطرناکه
شیشه دیگه قدیمی شده این شیک تره
منم کمد نینی رو اینجوری انتخاب کردم
عکس میز کشو دارشم میزارین لطفا
خیلی قشنگه
همینجوری
اینطوری شیک تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.