به باباش گفتی اصلا واسه خودش بیخیال داره میچرخه عشق میکنه اینچزا رو بهش بگو استرس بهش بده حداقل اینا وظیفه اونه انجام بده 😒
عزیزم پیامشو فوروارد کن برای پدرش که حداقل در جریان این هزینه ها باشه .
به پدرش خبر دادی؟
وظیفه اونه اینارو پرداخت کنه بهش بگو حتما
چرا باباش هزینه بچه شو نمیده
زنگ برای مادرش بزن بزن
برای کس و کارش بزن
تحت فشار بزارش
عزیزم عجیبه حرفات
شما باید با مدارک پزشکی برای نفقه پسرت اقدام کنی
بله زمان میبره رفت وامد داره
یه مقدار هزینه داره برا شکایت وپیگیری
اما نمیفهمم چرا اقدام نمیکنین
بندگان خدا پدر مادرتون
گناه دارن
پیگیریه قانونی بکنین حالا که با حرف وظیفشو انجام نمیده
این روزام میگذره خدا ازش نگذره بچه اشه چرا اینجوری میکنه
حتما به پذرش بگید شاید داد لااقل در جریان این هزینه ها باشه بگو خجالت میکشم از بابام بگیرم
ببخشید دخالت میکنم شما هر کار کنید براش درسته مادرید و لی اون آقا هم پدر بزارید یکم هزینه کنه برا بوش اصلا امتحانش کنید ببینید بچش براش با ارزش هست یا نه با پدرش در میون بزارید
عزیزم خدا حفظشون کنه
تو خونه پدرت زندگی میکنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.