۱۲ پاسخ

پودر گالاکتومید عالیههه

رازیانه ،هویج و نخودچی هم شیرو غلیظ میکنن هم زیاد

لاکتاول روزی دوتا،ماءالشعیر مارک دلستر،آب هویج شب موقع خواب،آش باعدس فراوون

قرص شیرافزا

انبه

من خیلی شیرم کمه ولی یک بار خربزه خوردم به نظرم خیلی تاثیر داشت

چای کمرنگ در طول روز پنج شیش لیوان اگر ک با خرما یا نبات باشه ک چ بهتر،انواع مایعات از اب گرفته تا هرچی، مرغ، انواع سوپ بخصوووووص سوپ جو، ماکارانی، اینا واااقعا واسه من جوابه، معمولا روزایی ک نمیدونم چی بخورم یا شیرم کمه واسه خودم یه تیکه مرغ میپزم ابشو سوپ میکنم

من چایی خرما دلستر انواع سوپ آبگوشت قرص اُمگا۳ شیرِ داغ کاچی،حلوا،حلیم

ذرت
دلستر مالت
دمپخت ماش
ابگوشت
اب هویج

رازیانه >تو یه لیوان اب جوش
لبنیات

منم از اول جنگ شیرم کم شده و زیاد نمیشه

من برنج و مرغ میخورم

سوال های مرتبط