۳ پاسخ

آره خیلی خوبه من دخترم۳ کیلو بود ولی ۲۷۰۰ به دنيا اومد دکترم گفت ۲۰۰_۳۰۰گرم سونو باده که حساب میکنه

آره بابا

خیلی خوبه ماشالله

سوال های مرتبط

مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وششم بارداری