۱۸ پاسخ

مثل سربازيه پسراست لعنتي😂

اینو ولش تا چیزی میشه ادم سوالی میکنه یکی که یه هفته از تو بالاتر باشه میگه حالا صبر کن به هفته من برسی ببینی درد به چی میگن
یا میگن هفتت پایینه اینکه چیزی نیس
لامصب چته ما هم میایم بالاخره میرسیم تازه ما مامان دومی هستیم یبار این راهو رفتیم حاجی 😂

اخ من از اونا بدم میاد که هی میگن واااای بذار برسی به ماه ۷ دیگه نمیگذره
بذار برسی به ماه ۸ دیگههههه نمیگذره
بذار برسی به ماه ۹.....
اعتقادی به نسبی بودن زمان ندارن کلا

هفته های بالا خیلی حس خوبی داره 😂😂
یکم مونده تا دریافت مدال 😂

🤣🤣🤣🤣ولی واقعا لذت داره میرسی به اخرا ارامش میگیری

سخته عصابشون نمیکشه دیگ

برین کنار جا باز بشه منم بیام کنارتون نامه سزارینم واسه ۳ خرداده😆

مثل سربازی که هر کی پاپش بالاتره قیافه میگره برا اونی که پاپش پایینه

من ۳۱ اردیبهشت تاریخ زایمانمه، همین الان رفتم تو قیافه😎😎😎😎😎😎

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣یادش بخیرررر

آخخخی که من اصلا ۳۸ رو نمیبینم که بتونم قیافه بگیرم😂😂

وای دقیقا منم خیلی دوست دارم هفته ام بالا بره 😂😂وای اون موقع ها که حالا بیست هفته با پایین تر بودیم خیلی بد بود 😂

الان من برا همتووووووون قیافه بگیرممممم؟😂😂

دقیقا 😂👍

والا حق دارین قیافه بگیرین خوشبحالتون😩😫

آره همونوبگو .بالاخره همه این مسیرروطی میکنن انگار خودشون اصلا اون مراحل رورد نکردن یهویی پریدن تو۳۸یا۴۰هفته🤣🤣

منم براتو قیافه میگیرم

انگار هرکی هفته اش بالاتره رتبه اش بیشتره😆😆😆

سوال های مرتبط