۲ پاسخ

روسی خیلی قشنگه

چند روز پیش یزدان رو برده بودم بهداشت اونجا یکی ژل زده بود به لبش بگو یک درصد خوشگلش کرده بود که نه با خدا میگم هر کی از اینا میزنه اول باید ببینه بهدصورتش میشینه یا نه وگرنه آدمو بدتر زشترم میکنه

سوال های مرتبط

مامان 💗اسما💗 مامان 💗اسما💗 ۴ ماهگی