قد نیلا هم 91بود
وزن 13.460
عزیزم هسمن دختر منه و همش یک کیلو و نیم از دختر من کمتره. پس مشکل خاصی نداره قدشم خوبه از چی نگرانی دقیقا؟
پسر منم همینقدره. دکتر براش چکاپ هم ننوشت گفت بخدا بچه هاتون سالمن الکی بهشون گیر ندید. دیگه دارم بیخیال میشم. فقط یه شربت لیکواپ داد بهش
سیب زمینی و ماکارانی و نون و اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.