رادین زیاد شنیده میشه تقریباً همه گذاشتن
رایان هم تلفظش منو یاد رایانه و اینا میندازه .
باز رسا . راستین . آراد . آرتین . اینجوریا بهتره . چون نظر خواستی گفتما بهت بر نخوره!!!!👍🏼
رادین
رسا❤️
سه تاش هم قشنگه، آرِن هم قشنگه 😍
رادین
رادین
رادین و رایان هردو خیلی قشنگن من هم قرار بود برای پسرم بزارم که تصمیم گذاشتم بزارم آرین
رایان 🤩🤩🤩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.