بین این سه تا اسم موندم کدوم قشنگه
رادین ، رایان ،رسا

۸ پاسخ

رادین زیاد شنیده میشه تقریباً همه گذاشتن
رایان هم تلفظش منو یاد رایانه و اینا میندازه .
باز رسا . راستین . آراد . آرتین . اینجوریا بهتره . چون نظر خواستی گفتما بهت بر نخوره!!!!👍🏼

رادین

رسا❤️

سه تاش هم قشنگه، آرِن هم قشنگه 😍

رادین

رادین

رادین و رایان هردو خیلی قشنگن من هم قرار بود برای پسرم بزارم که تصمیم گذاشتم بزارم آرین

رایان 🤩🤩🤩

سوال های مرتبط

مامان ملورین و پسری مامان ملورین و پسری هفته سی‌وششم بارداری
مامان رستاجونی مامان رستاجونی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان فاطمه مامان مامان فاطمه هفته سی‌وهفتم بارداری