خانما کیا قطره شیر افزا خوردن و نتیجه گرفتن

۶ پاسخ

قطره قرص اصلا جواب نگرفتم

خارجیش عالیه یک ملیونه

من اوایل قرصش رو خوردم خوب بود

من پودر خوردم اسمش فکر میکنم گالاکتومید بود راضی بودم

نه فک نکنم

من ی پودری بود سه روز خوردم خیلی شیرم زیاد شد

سوال های مرتبط

مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی
مامان آیهان🩵🫧 مامان آیهان🩵🫧 ۷ ماهگی
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان ŇĮĹÃ مامان ŇĮĹÃ ۵ ماهگی