قرص سایتوتک اصلی دارم
خودم هم باهاش سقط داشتم مطمعن هست
لطفاً کسی میخاد درخواست بده بهم بیاد زیر تاپیکم
تاپیک گزاشنم ک پنج هفته بودم سقط کردم با همین قرص
از جای مطمعن خریدم از آشنا
با خیال راحت مصرف کن بدون اصله
من ۷ هفته خوردم ۴ تا همزمان زیر زبان وقتی تموم شد ۲۰دقیقه بعد به خونریزی افتادم بدون بقایا
نکن اینکارو
من خورده بودم هشت هفته خورده بودم هر دو ساعت یکی زیرزبون یکی هم تو واژن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.