۴ پاسخ

قرص سایتوتک اصلی دارم
خودم هم باهاش سقط داشتم مطمعن هست
لطفاً کسی میخاد درخواست بده بهم بیاد زیر تاپیکم
تاپیک گزاشنم ک پنج هفته بودم سقط کردم با همین قرص
از جای مطمعن خریدم از آشنا
با خیال راحت مصرف کن بدون اصله

من ۷ هفته خوردم ۴ تا همزمان زیر زبان وقتی تموم شد ۲۰دقیقه بعد به خونریزی افتادم بدون بقایا

نکن اینکارو

من خورده بودم هشت هفته خورده بودم هر دو ساعت یکی زیرزبون یکی هم تو واژن

سوال های مرتبط

مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ ۹ ماهگی
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان وانیا💖 مامان وانیا💖 ۱ سالگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی