۷ پاسخ

منم لاغر شدمم خیلی لباسام گشاد شدن

من شدم نی قلیون کاش چاق میموندم

قربون خدا یکی لاغری میخواد یکی چاقی😕

برو خدات شکر کن ۱۴ کیلو اضافه کردم 😐 و موند

خوش بحالتون ک لاغر شدید من افسردگی گرفتم چون چاق شدم خیلی

لاغر شدید یا چاق موندید

من راضیم
لاغری خوبه بابا چاق بودن چیه؟! من شدم 60 کیلو راضیم

سوال های مرتبط

مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان آیدین🩵👼 مامان آیدین🩵👼 ۵ ماهگی