اره من پسرمو تازه ختنه کردم روز اول خیلی اذیت شد وقتی جیش میکرد خیلی جیغ میزد و گریه میکرد ولی از روز دوم خیلی بهتر شد
فقط روز اول اذیت میشه
نه اصلا اذیت نمیکنه هیچی متوجه نمیشن
فقط روز اول یکمی بخاطر جیش کردن اذیت میشه بعدش خوب میشه
من از روز سوم پاراکید ندادم بهش جون اصلا درد نداشت
آره خیلی
من ۴۰ روزگی پسرمو بردم
بعد اینکه ختنه تموم میشه اره زیاد گریه میکنن ولی حدود ۲ ۳ ساعته بعدش سرموقع استامینوفن میدی آروم میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.