۳ پاسخ

اره بده مشکلی نیست

هرچی کمتر بدی بهتره چون مسکن داره عوارض داره در آینده

من از سه ماهگی دادم. قبلا دل درد نشده بود که بدم.
در کل دارو خوبیه

سوال های مرتبط

مامان گردالی^-^🩷 مامان گردالی^-^🩷 ۱۳ ماهگی