دو سه روز اول یه کوچولو سوزش داشت اونم بخاطر جنب و جوش زیاد بود
10 روز
وقتی بخیه هارو بکشی دگ تمومه
۸ روز اینا من مدام شیاف میزدم
من و وضع بخیه هام داغون بود بعد کشيدنش همچنان اذیت بودم
چندروز چیه؟
من هنوزم شکمم درد میگیره
من تا۷روز اول بعدش اوکی بودم
17روز
من تا ۲۵ روز اذیت بودم
من اصلا سوزش نذاشتم درد هم در حد دوسه روز
تا ۶ روز اول خیلی بعد از روز ۷ تا ۱۰ خیلی بهتر شدم
روز ده راحت سر سفره غذا میخوردم
10 روز
معمولا تا ده روز سخته بعدش اوکی میشه
من تا ده روز اول نفله بودم البته توی این ده روز یه تایم هایی هم آروم میگرفت ولی در کل توی اون مدت سوزش داشتم بعدش رفته رفته اوکی شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.