۴ پاسخ

یه مدت کوتاهی باهاته
من تو اوج جنگ زایمان کردم افسردگی هم گرفتم میشستم یه دل سیر گریه میکردم هر بار به بهانه یه چیز
کم کم بعد از چهل روزگی خوب شدم

عادیه عزیزم هممون اینجوری بودیم درگیرش میشیم...منم هنوز یوقتا اینجوری میشم

و منی که هنوز درگیرشم😇

چراا اخه

سوال های مرتبط