یه مدت کوتاهی باهاته
من تو اوج جنگ زایمان کردم افسردگی هم گرفتم میشستم یه دل سیر گریه میکردم هر بار به بهانه یه چیز
کم کم بعد از چهل روزگی خوب شدم
عادیه عزیزم هممون اینجوری بودیم درگیرش میشیم...منم هنوز یوقتا اینجوری میشم
و منی که هنوز درگیرشم😇
چراا اخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.